Hotel Arborétum
9600 Sárvár,
Medgyessy F. u. 20.

Tel.: 06-95-520-630
Fax: 06-95-520-650
E-mail: info@hotelarboretum.hu
 
Ajánlatkérés, foglalás
E-mail
Partnereink
Vendégkönyv
Kapcsolat
Cikkek, érdekességek
Fórum
Gyakori kérdések
 
 
 


OTP Széchenyi
Pihenő kártyát
elfogadunk!

MKB Széchenyi
Pihenő kártyát
elfogadunk!



K&H Széchenyi
Pihenő kártyát
elfogadunk!


Lyoness
Cashback
kártyát elfogadunk!
Főoldal  Szálloda  Szolgáltatásaink  Árak  Programajánló  Képgalériák 

Gyakori kérdések



Leggyakoribb kérdések és válaszok


1. Hány órától foglalhatók el a szobák?

A szobákat az érkezés napján 14.00 óra és 19.00 óra között tudja elfoglalni (kérjük a 19.00 óra után érkezést előre szíveskedjen jelezni). Amennyiben az Ön szobájában az adott nap nem volt távozó vendég, akkor természetesen a szobát korábban is az Ön rendelkezésére tudjuk bocsátani. Kérjük ezért, ha korábban érkezik, a kellemetlenségek elkerülése érdekében telefonon – vagy megelőző nap emailen - érdeklődjön munkatársainktól, hogy a szoba elfoglalható-e 14.00 óra előtt. Ha korábban érkezik és a szoba még nem áll rendelkezésre a csomagokat le tudja adni nálunk, szívesen őrizzük, addig Ön tehet egy rövid sétát a városban.


2. Meddig kell a távozás napján a szobákat elhagyni?

A szoba a távozás napján 11.00 óráig áll az Ön rendelkezésére. Kérjük ezt az időpontot szíveskedjen betartani, annak érdekében, hogy az Ön után érkező vendégek számára is tisztán és pontosan tudjuk átadni azt. Persze ha még egy rövid kirándulást szeretne tenni a városban vagy egyéb elintéznivalója van, esetleg fürdőzni szeretne még egyet, a csomagjait szívesen őrizzük a távozás napján is.


3. A szállodába érkezéskor mi a teendő?

A szállodába érkezéskor a recepción munkatársunk fogadja Önt. Bejelentkezéskor a vonatkozó szabályok értelmében szükségünk lesz Öntől néhány adatra (név, cím, személyi ig. szám stb.), kérjük ezért, hogy személyi igazolványukat maguknál tartani szíveskedjenek. Természetesen az adatait bizalmasan kezeljük. A recepció minden nap 7.00-19.00 óra között áll rendelkezésükre.
 
Ez Önnek is kényelmes lesz!
Tudjuk azt, hogy a legtöbb vendég érkezéskor minél előbb szeretné elfoglalni a szobát, nem pedig unalmas - de sajnos kötelező - adminisztrációval tölteni a megérkezés első perceit. 

Ezért ha ezt az adminisztrációs folyamatot el szeretné kerülni, akkor töltse le az adatlapot (pdf formátumban letöltheti innen>>, illetve word formátumban letöltheti innen>>) és kitöltve küldje vissza nekünk emailen az info@hotelarboretum.hu címre, vagy faxon a 06-95-520-65-es számra, de az is jó, ha magával hozza és érkezéskor odaadja munkatársunknak a recepción. Kérjük, hogy ebben az esetben az Önnel együtt utazó személyekre vonatkozóan is töltsön ki adatlapot. Köszönjük.


4. Kapunk-e a szállodában reggelit?

Igen. A szobaár már tartalmazza a reggelit. Minden reggel 7 órától 9.30-ig bőséges svédasztalos reggelivel várjuk Önt.


5. Van-e vacsorázási lehetőség a hotelben?

Igen. Hotelunkban lehetőség van félpanziós ellátást is igénybe venni, ami menüválasztásos vacsorát jelent. Minden nap két fajta menüből lehet választani, ami levesből és főételből áll. Kérjük, reggel mielőtt elhagyja a szállást, jelezze vacsora igényét munkatársunknak a recepción. Amennyiben a városban szeretné elfogyasztani vacsoráját, munkatársaink készséggel adnak felvilágosítást az éttermekről (sőt néhány étteremben hotelunk vendégei a fogyasztás árából kedvezményre is jogosultak).


6. Van-e törölköző a szobához?

Igen. Törölközőt, szappant és tusfürdőt a szobákhoz biztosítunk.


7. Milyen a szobák felszereltsége?

Valamennyi szobához külön fürdőszoba (zuhanyzós vagy fürdőkádas), TV, telefon, éjjeli és ruhás szekrény tartozik és - az apartmanok kivételével - valamennyi szobában minibár is található (természetesen, ha szeretné az apartmanokban lévő hűtőket is feltöltjük). Az apartmanokban ezen kívül mini konyhasarok áll az Önök rendelkezésére.  Néhány szoba tágas erkéllyel rendelkezik.


8. Lehet-e masszázst igénybe venni?

Igen, különböző masszázsok közül választhat. A masszázsok leírását itt találja>>


9. Milyen messze van a wellnessfürdő a szállodától?

A sárvári gyógy- és wellnessfürdő kb. 700 méterre van hotelunktól. Hotelunkban lehetőség van a fürdőbelépő vagy más fürdőszolgáltatások megvásárlására (a fürdőével megegyező áron). Az igénybevett szolgáltatásokat az Ön szobájának a számlájára terheljük, így elegendő távozáskor, egyösszegben kiegyenlítenie az ellenértéket.


10. Milyen egyéb szolgáltatások vannak a szállodában?

A fentieken túlmenően hotelunkban lehetőség van kerékpárkölcsönzésre, Nádasdy-vár múzeum belépő és Arborétum belépő megvásárlására. Az igénybevett szolgáltatásokat az Ön szobájának a számlájára terheljük, így elegendő távozáskor, egyösszegben kiegyenlítenie az ellenértéket. Ha pedig egy kis emléket szeretne hazavinni, a recepción ajándék shop áll az Ön rendelkezésére.


11. Van-e lehetőség dohányzásra?

Kérjük, hogy a szobákban és az erkélyeken a dohányzást mellőzzék. Dohányzásra az erre kijelölt helyeken van lehetőség.


12. Háziállatot lehet-e vinni.

Háziállatot (kutya, macska stb.) a többi vendég érdekében sajnos nem áll módunkban fogadni. Megértését köszönjük.


13. Elfogadnak-e SZÉP kártyát?

Igen. Hotelunkban elfogadunk OTP, MKB és K&H bankok által kibocsátott SZÉP kártyát.


14. Mivel lehet még fizetni a szállodában?

A szolgáltatások ellenértékének kiegyenlítése lehetséges SZÉP kártyán kívül:

  • Készpénzzel
  • Hitelkártyával: VISA, EC/MC, Cirrus
  • Hotel Arborétum utalvánnyal
  • Lyoness ügyfelek pedig fizethetnek mobil utalvánnyal is

Maradt még kérdése? Keressen minket a 06-95-520-630-as számon vagy írja meg emailen az info@hotelarboretum.hu címre. A beérkező emailekre 24 órán belül válaszolunk.



Szeretettel várjuk Önt Sárváron!

Üdvözlettel:

A Hotel Arborétum munkatársai

9600 Sárvár, Medgyessy F. u. 20.
Tel.: 06-95-520-630, Fax: 06-95-520-650
IRQ Internet Szolgáltató Kft. :: ADSL Internet :: Domain regisztráció :: Webtárhely :: Weboldal tervezés :: Online marketing